2010. május 5., szerda

Jubilálunk!

Szijasztok!

Elég furcsa, de csak most vettem észre: Meghaladtuk az 1000 látogatót!
És ennek örömére, mondok egy kis beszédet.

Januárban indítottam a blogot. Január óta szakadatlanul folytatom, írom, frissítem. E tájban, év elején elég sok blog indult a barátaim körében. Mára máralig maradtak közűlük. De én se magamtól kezdtem. Természetesen irogattam már, előtte is, de Wedó barátnőm kalaúzolt a blogok világában. Ő segített mindenben, a kezdeti nehézségeket ő segített áthidalni. és ezért nagyon hálás vagyok neki. Köszönöm Wedó! Tehát folytatom az írást. Nem hagyom abba, nem fogom csak úgy, itthagyni. Szeretem, nagyon. És örülök, hogy ti meg olvassátok műveimet. (Csak úgy zárójelben: egy kicsit több komi azért jól esne a közeljövőben).
Hát, csak ennyit akartam mondani. Hamarosan felrakok egy vidámabb novellát, ennek örömére!

pussza!: Agnyesz
♥mégegyszerköszönömszépen♥

Nincsenek megjegyzések: