2010. március 22., hétfő

Díjam! :D

Kaptam díjat! :D
Nekem nagyon tetszik, szerintem nagyon szép!
De van néhány elintéznivalóm is!

1. Megköszönni annak akitől kaptad, és be kell linkelned.
Nagyon-nagyon szépen köszönöm Tyna /www.tyna-olvanijó.blogspot.com/ Nikeja /www.nerinaslife.blogspot.com/ és Dark Angel /moonlight-darkangel.blogspot.com/!

2. Elküldeni azoknak, akik szerinted megérdemlik. (max 10 ember)
Tyta - www.grippinstories.blogspot.com
Pixilove - www.pixilove-tortenetei.blogspot.com
Nickyy - www.nickyy27.blogspot.com
Wedó - www.twizona.blogspot.com
Alexa - www.vamirtortenet.blogspot.com

3. Értesítsd őket az ajándékról!
Kész! :)

4.Leírod, hogy miért szeretsz írni.
Hm. Van úgy néha, hogy muszáj kiírnom magamból a bennem kavargó gondolatokat. De általában, csak alkotni szeretnék. Amúgy hobbinak kitűnő, és még szeretem is csinálni!

5. Pár mondatból bemutatkozol a nagyvilágnak.
Fiatal lány vagyok. Nagyon-nagyon szeretek sportolni, főleg a futás, és a kézilabda a kedvencem. Nagyon szeretek a barátaimmal lógni. Rövid, göndör barna hajam van, és szinte már fekete szemem. Kb. 164 cm vagyok. Az íráson kívül még szeretek olvasni is. Ennyit rólam!

Még egyszer nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat azoknak akiktől kaptam!

puszi: Agnyesz

Nincsenek megjegyzések: