2010. március 26., péntek

Halihó! Hírözön:)

Első, és legfontosabb közölnivalóm:
Szombattól szombatig nem leszek! Vagyis 27-13-ig. Rómába megyek, hát nem szuper? Tehát ez nekem nem lessz olyan rossz.:)

Második:
Még egy díj! Hát, ezt már tényleg nem hiszem el!:D
1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!

2.) Tedd ki a logót a blogodra!

3.) Írj magadról 7 dolgot!

4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!

5.) Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Tehát:
1, 7 dolog rólam:
-Hm, szeretek futni, és ezt nem tagadom!
-Kézilabda = bestbestbest!
-Imádom a haverjaimat (ma nem annyira:()
-Imádok írni;)
-Olvasás a másik szerelmem.
-Érzékeny tipus vagyok, könnyen meg lehet bántani hosszabb távra.
-Csokifüggő vagyok! Lindor, Milka nyami!

2, Köszi szépen Wedó! /www.wedo-tortenetei.blogspot.com/

3, Kiraktam!

4, 7 ember
-Nikeja /www.nerinaslife.blogspot.com/
-Tyna /www.tyna-olvasnijó.blogspot.com/
-Alexa /www.vampirtortenet.blogspot.com/
-Pixilove /www.pixilovetortenetei.blogspot.com/
-Benina /www.fairytalebybenina.blogspot.com/
-Darolyn /www.darolyn-hawks.blogspot.com/
-Dark Angel /www.moonlight-darkangel.blogspot.com/

5, Szólni nekik.
Hm, pillanat!

Harmadik:
Érdekel a véleményetek, hogy a versírásban megállom e a helyem.
Kezdésnek felrakom egyik költeményem és ha tetszett akkor jön a többi is:)

Egyedül a tömegben

Ülök a padban
Duruzsol az osztály
Senkit nem izgat,
Egy néma lány.

Hallgatom a beszédet,
De a szavakat nem értem,
Egyedül az ürességet érzem,
Amit hátrahagyott bennem.

Fekete az életem,
Fekete a szívem,
Nincs már itt,
Ki mellettem legyen.

Napsütésben a dombon
Visszagondolok rá,
Fájnak az emlékek,
De mit tehetek?

Buszon az utat
Kábulatban töltöm
Figyelem az embereket,
Mióta elment, itt hagyott.

Fájó remény,
Hogy egyszer visszajön,
Fáj a szivem,
Ha rájövök, nem jön.

Lécci lécci írjátok meg a véleményeteket! Fontos lenne!

csók, puszi: Agnyesz


1 megjegyzés:

Rika írta...

Szia.
Szerintem jól írsz verset.:) Szép lett. Ha van kedved, nézz be hozzám. :)
puszi, Rika.