2010. április 8., csütörtök

Bona sera!

Sziasztok, megjöttem!

Először is szeretnék elnézést kérni a késlekedésem miatt. Szeretném, hogy tudjátok, az életem most nem könnyű. Túlzsúfolt hetek, álomtalan éjszakák, eseménydús hétvégék várnak rám. Na meg a sulimban is ez a legkeményebb időszak. Nem akarok tovább mentegetőzni szóval: a következő egy-két hónapban alig-alig leszek. De amint letelt ez a rövid időszak visszatérek és újult erővel fogom gyártani a történeteimet.

Egy kis kitekintés:
- Még említettem, hogy az Izgalmas telehold című történetemet hamarosan el fogom kezdeni. (egy-két hónap múlva :S)
- Az ALG-t viszont már nemsokára befejezem.
- Amint eltelt ez az időszak, elkezdek írni egy hosszabb történetet, mely külön blogot fog kapni. (már elkezdtem írni, csak valahogy a kezdés sosem sikerült az igazira, tehát kihajítottam.) A címe: Az éjszaka fénysugara, de lehet hogy A sötétség angyala címet fogja majd kapni. Persze, lehet hogy egy egészen más címe lesz. Még gondolkodom rajta.
- Másik hosszabb történetemet is van ám! :) Az Utállak Ausztrália! címet fogja viselni. Igaz történeten alapuló hosszabb történet lesz.
- A tőlem már jól megszokott rövidebb, szomorú hangulatú novellákra továbbra is számítani lehet.

Hát, nincs több mondandóm. Hébe-hóba természetesen idetévedek, a komiknak viszont mindig örülök.

(Mellékesen: Nagyon örülök annak a 12 rendszeres olvasónak! És köszönöm szépen, hogy támogattok!)

pusszi: Agnyesz

Nincsenek megjegyzések: